czwartek, 13 września 2012

Coś dla zapracowanych


Moje wiecznie zapracowane i niewyspane uczennice podsunęły mi pomysł, żeby zarekomendować coś do paznokci. Zauważyłam, że często na idealnie wypielęgnowanych i pomalowanych paznokciach mają odbitą fakturę materiału. Jedna z nich, poirytowana powiedziała, że któregoś razu, ponad dwie godziny czekała aż wyschnie lakier. 
Jasne, jeżeli na płytkę nałożymy odżywkę, na to dwie-trzy warstwy lakieru to wieczność trwa zanim to wszystko wyschnie. A jeśli w tym czasie przyśniemy czule obejmując poduchę, mamy na paznokciach wzorek.
Środek, który temu zaradzi to wysuszacz (nie pasuje mi to słowo) Insta-Dri firmy Sally Hansen
Po dwóch minutach od nałożenia lakieru, nakłada się jedna warstwę, na dowolną ilość warstw lakieru i w 30 sekund są suche, utwardzone i bezpiecznie możemy działać.
Dodatkowym atutem jest to, że wyrównuje powierzchnię płytki i nie widać śladów pędzelka. A na koniec przedłuża żywotność lakieru, trudniej się ściera i nie odpryskuje, zawiera filtr UV, co zabezpiecza lakier przed przebarwieniem.
Do kupienia w sklepach internetowych za około 30 zł /13,3 ml. 
Biorąc pod uwagę, że wystarcza na ładnych kilka miesięcy, chyba do przeżycia?

PS: zapomniałam dodać, że pierwszy podebrałam Missplayground, a teraz bez niego ani rusz :)

Skład: Ethyl Acetate, Alcohol Denat., Butyl Acetate, Cellulose Acetate Butyrate, Acrylates Copolymer, Trimethyl Pentanyl Diisobutyrate, Sucrose Benzoate, Triphenyl Phosphate, Nitrocellulose, Etocrylene, Isopropyl Alcohol, Benzophenone-1, Dimethicone, CI 60725




3 komentarze:

  1. ojejku, takiego bloga, jak Twój, mi potrzeba. szybkich, konkretnych wskazówek :)
    obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję:) cieszę się strasznie, że mogłam pomóc:)pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A myslalam, ze tylko ja jestem taka ciapa i mam problem ze 'wzorkami' na paznokciach... Jak dobrze wiedziec, ze nie jest sie jedyna z tym problemem i ze istnieje cos co skutecznie go zniweluje! Dzieki!

    OdpowiedzUsuń